Monday 10 October 2011

PEMBEKAL BARANG-BARANG CAR WASH

  Tiada pengalaman? Tak tahu bagaimana nak mula......jangan risau kami sedia membantu anda......

Kami ada semua jenis mesin dari starter kit hingga mesin untuk car wash yang besar.

Semua bergantung kepada bajet anda.

Hanya dengan serendah RM2300.00 anda boleh bermula dengan business car wash yang menjamin pendapatan anda.

1) SET RM2,300.00 - Starter Kit for basic 

     a) Water jet 2HP 
     b) Air Compressor 2.5HP
     c) Snow wash Tank 80L
     d) Vacum 30L
     e) Pressure Gun
     f) Hose
     g) Washing Clothes & Span
     h) 20L car shampoo
     i) 6L Tyre wax
     j) Degreaser 10L









2) SET RM 2900.00 - Starter kit different only air compressor.

 Air compressor yang digunakan ialah 1HP yang menggunakan system belting yang tahan lebih lama berbanding dengan 2.5HP.















3) SET RM 3,200.00 - Different Snow wash Tank 

   Snow wash yang digunakan ialah Stainless steel Snow Tank.


 Additional for polisher only RM300.00.
Penghantaran percuma sekitar KL & Selangor.
Semua barang ada warranty for 3month.

Berminat boleh hubungi  kami :
fadzli - 0143065236

45 comments:

  1. *IKLAN* OTAI AUTOCARE GARAGE*WASH>POLISH>WAX=BERKILAT BERSERI-SERI..HARGA MAMPU BAYAR..BERMINAT CALL 0182697259 K.RUL @ 0126176035 ABG NAN..AREA BDR BARU BANGI

    ReplyDelete
  2. Assalam..
    Saya perlukan quotation untuk sabun dan keperluan lain2 untuk car wash saya..
    Boleh email ke khaleid_zabidin@yahoo.com.sg
    Tq..

    ReplyDelete
  3. Assalam..
    Saya perlukan quotation untuk sabun dan keperluan lain2 untuk car wash saya..
    Boleh email ke khaleid_zabidin@yahoo.com.sg
    Tq..

    ReplyDelete
  4. Assalam..boleh hantarkan quotation peralatan car wash untuk yg baru nk mula perniagaan ni..tq
    tlg hantar ke rudy_zamri@yahoo.com.my atau tel 012-625 3110

    ReplyDelete
  5. Salam..saya perlukan qoutation peralatan carwash..saya baru nk mula perniagaan..terima kasih..boleh email ke hazreen8592@gmail.com.my atau tel ke 0194791498...terima kasih

    ReplyDelete
  6. salam...boleh tunjuk kan senarai harga sabon dan pncuci enjin untk carwash

    ReplyDelete
  7. salam...boleh tunjuk kan senarai harga sabon dan pncuci enjin untk carwash

    ReplyDelete
  8. Pm detail barang dan juga sabun bumi.kabin@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Salam . Hi bole bole bagi quotation untuk yg baru nak mula berniaga car wash ?

    ReplyDelete
  10. Assalam..boleh hantarkan quotation peralatan car wash untuk yg baru nk mula perniagaan ni..tq
    tlg hantar ke fuad29art@gmail.com

    ReplyDelete
  11. boleh hantarkan quotation peralatan carwash untuk yg baru nk buka perniagaan ni. hantar ke email saya faaiz409@gmail.com . tq admin

    ReplyDelete
  12. Salam, minta tolong hantarkan quotation peralatan carwash untuk yg baru nk setupperniagaan ni. sila hantar ke email saya mohdiskandar.lamat@gmail.com . tq

    ReplyDelete
  13. Salam.. Emel saya sebutharga peralatan carwash for beginner (myfen80@gmail.com)
    Terima kasih

    ReplyDelete
  14. Akum...boleh email saya utk sebut harga peralatan carwash utk permulaan...email saya ( izzdudialin84@gmail.com )

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. asalamualaikum en boleh tak saudara hantar quatation harga barang yang di perlukan untuk saya membuka kedai car wash

    ReplyDelete
  17. asalamualaikum en boleh tak saudara hantar quatation harga barang yang di perlukan untuk saya membuka kedai car wash
    Email sy : khm250284@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum boleh antar quotation harga barang ke email sy.. syafiek1993@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Asalamualaikum en, boleh tak tolong hantar quatation harga barang yang di perlukan untuk saya membuka kedai car wash.
    Email sy : arizulkifli1506@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Morg .. boleh tlg hantar quatation harga barang yg diperlukan. Tq

    ReplyDelete
  21. Hantar quotation ke bebelaq5551@gmail.c

    ReplyDelete
  22. Bagi no tel..nak dtg kedsi

    ReplyDelete
  23. Sila hantar quotation utk brg permulaan membuka kedai car wash

    ReplyDelete
  24. Mcm mne saya nk dapatkn barang2 ini saya berada di kelantan

    ReplyDelete
  25. Boleh emailkn quotation ke sy utk yg baru nk bermula niaga car wash ni.. Kalau ada kedai lg senang boleh walkin.. Tq

    ReplyDelete
  26. Boleh ws saya quotation kat saya, saya baru nk mula bisnes 0173203590 haziq

    ReplyDelete
  27. Boleh emailkan saya quotation, saya baru nak mula bisnes dan perlukan pendapat.
    sahrullsazly@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Saya berminat nak beli.mana letaknya ni kedai...apps saya 01112659399

    ReplyDelete
  29. hi .. sy berminat untuk barangan carwash nie, bole bagi quatation di email aieynn92@yahoo.com

    ReplyDelete
  30. hai
    boleh emailkan sy quotation penuh bagi pakej2 di atas juliana1481@gmail.com

    ReplyDelete
  31. blh contact sy...malik...baru plan nk buka carwash...0142720973

    ReplyDelete
  32. Saya plan nak buka carwash. Boleh tuan bagi quatation barangan utk buka carwash. Email : cliffnnor@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Assalamualaikum boleh bagilokasi premis dan e-Mail pada saya sebut harga.

    ReplyDelete